Friday, November 9, 2012

Morning! ^_^

urm, pagi membuta niyh aku dah mengadap computer..
ngee~  :)
lepas solat wokey..
arini aku nak tulis something..
hehe..
sebab waktu aku nak tulis blog ni pekse lorh..
PMR lah katekan..
:p

cuti skolah tuk 2012 niyh dah bermula..
kejap an?
n keje aku cuti skolaa nyh; tengok korea ngan belajar add math ngan abg aku..  -.-"
rase sedey pun adeble dah nak cuti niyh..
becoz, ramai gler bdak kelas aku nak pindah..
huh! yang nak merantau pegi mrsm n sbp..
so, semalam lah hari last kteowng bersuka ria..
pegi maen bowling..
fyi, ustaz" yang ade waktu kteowng kem tuh pun ade..
huhu.. comel..
dyeowng maen bowling jugak..
(*.*)
hehe..

n paling penting dapat besday present yg blum kawan aku bagi..
InsyaAllah, nanti waktu amek result PMR aku bgi korang sume adiah ye..
x sempat lah nak bli adiah..






No comments:

Post a Comment