Thursday, November 8, 2012

Kem Ibadah 3 Hari. :)

Assalammualaikum..
Long time no see..
haha.. PMR dah abes, dah lame x bkak blog..
melayan cite korea aje.. huhu..  !_!


Bout kem ibadah.
Arituh, 3hari dari 5 - 7.11.2012
kat tasek pesona,durian tunggal,melaka jek. tadelah jauh sgt..
hehe..
Best lah jugak gi sane.. walaupun slalu kene mara ngan ustaz itu..
Mule2 gi sane bkan men dalam lagi tempat nak menuju kat sane..
dalam utan tuh..
Aku un x sangka 1bilik sampai 9 owng tido situ..
tapi lame2 dah biase dah..
gi sane un aku jarang mandi.. Believe it? yes! ;')
jarang2 x de air.. naseb bek de minyak wangi..

Kem itu banyak lah jugak mengajar aku..
Mmg tujuan aku un pegi sane nak berubah..
Walaupun x banyak, tapi aku akan cuba perbaiki diri yang jahil ini..
InsyaAllah..  :)
program tuh ajar aku banyak bende lah..
Menepati masa, jimat air, solat malam n paling penting semangat setia kawan..
best lah jugak pegi sane.. dapat mandi kolam serta tasik..

fyi, ade sorang ustaz itu, umor baru 19 ke 20 tah..
comel + hansome .
dari sekolah pondok.
#senyummumenawan,menawan.kaubuathatikutertawan.  :))
peace. Astagfirullahalzim.



Setibanya disisiMu Allah kuberserah,
Terimalahku, hambaMu Allah..
:') :') :')



No comments:

Post a Comment